Особистий кабінет Дніпропетровської філії «Газмережі»
Переглядів 26
Газорозподільна компанія Дніпропетровщини радить споживачам області скористатися сучасним особистим кабінетом, який буде завжди під рукою. Завдяки сервісу «Газмережі» більше 65 тисяч клієнтів компанії вирішують онлайн свої питання щодо розподілу газу.
Що доступно в особистому кабінеті Дніпропетровської філії «Газмережі»?
- миттєва оплата рахунків за розподіл природного газу через Google Pay та Apple Pay;
- швидка передача показань газового лічильника;
- дані про ЕІС-код;
- завантаження електронних квитанцій за поточний та попередні періоди;
- перегляд історії розрахунків;
- інформація про дату планової повірки лічильника.
Для того, щоб зареєструватися в особистому кабінеті споживачам необхідно:
- перейти за посиланням - https://my.grmu.com.ua/login;
- ввести номер особового рахунку, що починається з 0320 та перші три літери прізвища власника особового рахунку;
- вказати свій e-mail та підтвердити реєстрацію у листі, що надійде на вказану електронну пошту;
- сформувати пароль для входу в особистий кабінет і запам’ятати його.
Дніпропетровська філія «Газмережі» радить скористатися усіма перевагами особистого кабінету, щоб заощадити свій час та відчути комфорт у використанні мультифункціонального сервісу компанії.
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»:
email: press.dnp@grmu.com.ua
тел. контакт-центру для споживачів:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell);
- 057-708-01-87 (Укртелеком);
- 056-747-36-35 (Укртелеком).